sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

D1410

Eilen oltiin siis äitin ja isän kaa meijän piirin ekassa ja ainoassa koulutustilaisuudessa Sastamalassa. Oli kiva nähä muita vaihtareita ja kuulla lisää vaihtovuodesta nykysiltä rotexeilta. Jos vaa mahollista, mun into vaa kasvo entisestään, enkä millää jaksais enää odottaa lähtöö! :)

Viel ei oo varmistusta tullu minne päi loppujen lopuks pääsen, mut kyl mut ainaki nyt oltiin merkattu Australiaan päi lähteviin!! Vähänkö olen innoissani! :) Eli, jos nyt joku mut sinne huolii nii se olis sitten tiistai 19.heinäkuuta nokka kahti tuntematonta. ;) (joudun kyl lopettaa työt paljon aikasemmin, mut so what)

En oo kuullu keneltäkää mitää huonoa Australiasta, ja kaikki jotka siel on ollu on vaa kehunu koko vuoden maasta taivaisiin. Mä niin haluisin sinne!! Olisin jo mielelläni pakkaamassa laukkuja kesävaatteilla - eikä sinne muuten tulis talvivaatteita mukaa ollenkaa. :P Pitää kyl käydä ostaas uus matkalaukku, mut ehkä sen kerkee viel vähän ajan päästäki. Lähtöö siis nyt on 4kk ja 6pv - ei edes puolta vuotta! Huih, kohta oon jo jossain tuol toisella puolella maapalloo, ja mietin miten porukat pärjää täällä kotona ilman mua.

Nyt yritän tsemppaa noi kouluhommat viel loppuu ja hoitaa työt ja reenit kunnialla, enää kesälomaankaa ei oo ku vaa reilu 3kk. :)

-Vilma


2 kommenttia:

reets kirjoitti...

Apua onks siihen enäää noin vähän aikaa et lähet!! :o Oon niin innoissani sun puolesta!! (:

Vilma kirjoitti...

Voi kiitos! :) ja enää siihen on 3kk 2vk ja 5pv ;)