torstai 31. maaliskuuta 2011

Wollongong!

Nyt oon niin happy! :)
Sain pari päivää sitten Rotareitten asiakashallintaohjelmaa mun käyttäjää salasanan, ja tietty mun oli ihan pakko mennä heti kattoo sinne mitä sieltä löytyy. Löysimpä sieltä sitten mun Host Countryn - Australia ja districin - 9750, eli New South Walesin alueelle olis sitten tämä tyttö lähdössä (Australian kaakkoiskulma)!! :) Jos toi paikkaansa pitää, nii se olis sitten ens vuodeks Australian Itärannikolle aivan meren äärelle (kylmimmän kuukauden keskilämpötila 17*C)! Kaupunki olis Wollongong, elikkä tollanen kaipa hiukan Turkuu suurempi merenranta kaupunki, joka on suosittu mm.surfareiden keskuudessa.
Tietty tosta ei kyllä oo mulle vielä mitää ilmotettu, mutta en usko et tonne oltais turhaankaa kerrottu mitää host clubin henkilöidenkää nimii, ellen sinne olis menossa... no, nyt kaikille peukut pystyy, et pian tulee sieltä päästä varmistusta tästä!



-Vilma

1 kommentti:

mamma kirjoitti...

harjoittelen tätä nyt vielä kerran,
voitko laittaa s-viestin jos tämän
tulee oikein perille.
Rafu pestiin heti Ruskolle päästyämme, seläsä pohjaväri alkaa
näkyä mutta mahanalusta ja jalat
eivät lähteneet vieläkään puhtaaksi.