keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

3 weeks to go!

Nyt alkaa jo tulee ekan kerran sellane todellinen fiilis, et pian (aikaisemmin kun osaan kuvitellakkaan) mä oon jo lähdössä ja sitten oonki pois kotoota ja koko Suomesta melkee kokonaisen vuoden! Viisumihakemuki ollaan saatu eteenpäi, joten tässä odotellaan seuraavaks sen hyväksymistä. Vielä kumminki kaikki pikku jutut, kuten tuliaiset, matkalaukku yms. on hommaamatta, mutta nehän onneks on enää sellasii sivuseikkoja. Tuntuu et tulevat kolme viikkoo on jo aivan täynnä, enkä tiiä missä vaiheessa kerkeen kaupungissa käymää tai kavereita näkeen.

Juhannuski oli ja meni kavereitten kanssa mökkeillessä ja en tiiä mahtaakohan seuraava juhlinnan aihe olla sitten uusivuosi Ausseissa?! (niitten juhlista ku en vielä mitään tiedä). Ihmiset jo usein kysyy multa jännittääks mua jne. mut ihme kyllä, en oo jännittäny viel ollenkaa. Kaipa seki aika kerkee vielä tulee, mut vielä oon odottanu lähtöö vaa täynnä intoa. Luultavasti sitten Helsinki-Vantaan -lentokentällä se jännitys laukee ja voi olla tosi vaikeeta hyvästellä perhe. Äiti itki jo sillon ku kuuli ekan kerran Haloo Helsinki - Maailman toisella puolen biisin sanat. En usko et se alkuu mullekkaa on helppoo, mut ei mulle tulis mieleenkää jänistää enää tai myöhemminkää - onhan mun suurin unelma käymässä toteen. Ja vuosihan siellä vaan ollaan.

Sain tässä mun District Counselloriltaki, joka on samalla mun host clubissa, e-mailia ja hän kerto kaikkee kivaa Wollongongista ja muusta tärkeestä. Tässä esimerkiks yks linkki, josta löytyy jotain kuvii Illawarrasta (paikka jossa Wollongong sijaitsee) ja Wollongongista. Arvata saattaa, ettei se maili ja ne linkit ainakaa tehny odotusta helpommaks, mut kyllä mä mielellää täällä Suomen kesässä viettelen pari viikko ku nii paljon on vielä tekemättäkin. :)

Toivottavasti seuraavan kerran kun tänne kirjottelen mulla olis jo viisumi saatuna ja matkalaukku hommattuna. 




www.deekramer.com



-Vilma

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä sulla on hieno vuosi edessä,
nauti siitä.
mma