perjantai 19. elokuuta 2011

today was good day

Tänään oli siis poikkeuksellisen kiva koulupäivä; mun koko koululle tekemä power point esitys Suomesta meni ihan hyvin ja sain kuulla siitä paljon kehuja siitä, pääsin matikankokeeksta läpi(!!!) ja selvisin surffauksestakin ilman mitään vaivoja. :) Eipä mitään ihmeempiä kyllä ole tapahtunut tänään, mutta pienet arjen ilot tuntuvat tääl jotenki vielä paremmilta vaikka hyvinhä täällä oon viihtyny. Tennikseenki on kiva mennä vaikken vielkään tykkää kentästä. Oon huomannu et täällä valmentaja vaatii eri asioita ku Suomessa ja pelityyli on hiukan eri, mutta kiva pelata välillä erilaistakin tennistä.

Tänään oli aika tylsä keli ja alkuu surffaaminen epäilytti, mutta mulla ainakin oli taas tosi hauskaa. Tuuli oli tosi kova ja aallot oli valtavii eikä sen takii menty kaus merelle, mutta ei se menoa sentään haitannu. Tänään pysysin jopa loppuun saakka pystyssä, kunnes lauta töksähti rantaan! Kyllä se innokas yrittäminen pian palkitaan ja kohta surffaan ku vanha tekijä - ainakin tavoitteena on. 
Täällä on nyt melkee viikon verra jo ollu aika tylsät kelit. Ulkona on päivisin alle 15 astetta ja kans on satanu aika paljon. Mulle toi ei oo kylmää, mut kyllä enemmän silti tykkäsin siitä sateettomasta ja lämpimästä kelistä.

Mitäs muuta tällä viikolla on tapahtunu? -No, ainakin olin viikolla vierailemas toisen Rotary klubin tapaamisessa. Hassua miten voiki olla niin erilaiset tilaisuudet, vaikka se runko onki melkee sama. Päivällä oltiin kaupungilla kaverin kanssa ku piti ostaa toiselle kaverille synttärilahja. Ittellekki tarttus farkut ja paita matkaan mukaa.. :D Eilen sitten olin international tapaamisessa missä oli ihmisii kiinasta, jenkeistä, ranskasta, brasiliasta ja tietenki ausseista ja suomesta. 

Entisee tapaa viikonlopusta on taas tulossa tosi kiireinen, mutta siitä sitten myöhemmin lisää, koska nyt täytyy lähtee.
 
-happy Vilma

1 kommentti:

mma kirjoitti...

Hienoa että esitelmäsi on ohi ja vielä meni hyvinkin! Eikä se niin kauheeta ole jos töppää silloin tällöin, 100 vuoden päästä siitä ei enää paljon puhuta.
mma